Cate kilograme e stiintific posibil sa slabesti intr-o luna

Trebuie să piardă 5% din grăsimea corporală

Rata zilnică de grăsimi Procentul de grăsime corporală: cum să afli și pentru ce este? Rata zilnică de grăsimi Mai jos este o diagramă de la ACE American Council on Exercise și este una dintre cele mai frecvent utilizate diagrame de grăsime corporală.

După cum puteți vedea, femeile au un procent mai mare de grăsime corporală decât bărbații la același nivel. Este mai mare la femei din cauza diferențelor precum hormonii, sânii și organele genitale. În plus, femeile au nevoie de un procent mai mare de grăsime pentru ovulație.

Please wait while your request is being verified...

Există multe controverse cu privire la procentul optim de grăsime corporală. De fapt, unii oameni supraponderali care fac exerciții fizice pot fi mai sănătoși decât omologii lor mai slabi care nu fac exerciții fizice.

Cu toții avem diferite forme, dimensiuni ale corpului și distribuție a grăsimii corporale, dar cred că graficul de mai sus este un bun punct de plecare. O limitare a diagramei ACE este că, deși ia în considerare diferențele de gen, nu ține cont de vârstă, care este surprinsă cu precizie de următoarele două diagrame.

Diagrama de grăsime corporală ideală: Jackson și Pollock AccuFitness este un producător de șublere populare - dispozitive pentru măsurarea procentului de grăsime prin pliuri de grăsime. Alături de produsele lor, acestea includ un grafic bazat pe cercetările lui Jackson și Pollock care a devenit standardul industrieicare cred că este cel mai precis în ceea ce privește estetica și sănătatea.

Îmi plac și culorile din acest grafic - roșu pentru prea mare și verde pentru ideal. Mai jos sunt două grafice. Primul este pentru bărbați, al doilea este pentru femei. Este posibil să fi observat că, pe măsură ce îmbătrânești, crește și procentul acceptabil de grăsime corporală. Vei întreba de ce? Pe scurt, aceste grafice se bazează pe ipoteze statistice. Persoanele în vârstă au o densitate corporală mai mică atunci când măsoară pliurile pielii.

How To Get Abs Fast(Even If You're Lazy and Need to lose 20 lbs)

Acest lucru indică un procent mai mare de grăsime corporală. Cu toate acestea, nu este cazul seniorilor antrenați, deoarece densitatea lor corporală nu trebuie subestimată. Privind mai profund, există trei tipuri de grăsimi în organism: subcutanat visceral în jurul organelor intramuscular un strat în interiorul mușchilor, ca într-o friptură de marmură. Cantitatea de grăsime subcutanată pe care o aveți poate rămâne aceeași, dar cantitatea de grăsime viscerală și intramusculară poate crește odată cu vârsta.

zeal ajută să piardă în greutate

Pentru o reprezentare vizuală a procentului de grăsime, utilizați imaginile: Pentru sportivi, și oamenii obișnuiți care trebuie să piardă 5% din grăsimea corporală gândesc la sănătatea lor și cei care caută să slăbească, este foarte important să cunoască procentul de grăsime corporală.

La urma urmei, încercând să scape de kilogramele în plus, oamenii se referă exact la acumulări de grăsime, și nu la țesut muscular sau osos. Mulți pur și simplu ignoră acest indicator, concentrându-se doar pe săgeata de pe cântare, dar în zadar.

Sa stii ca procentul de acumulare de grasime in organism este mult mai util pentru a efectua corect procedurile de eliminare a acesteia. În continuare în material vor fi prezentate metode, cum se determină procentul de grăsime corporală, care este un proces invariabil în pierderea în greutate, uscarea și construirea țesutului muscular.

Metodele prezentate mai jos pot fi folosite independent sau contactând un specialist — nutriționist sau antrenor de fitness. Acești specialiști vor putea determina exact ce trebuie făcut de persoana care a cerut ajutor. Studiind trebuie să piardă 5% din grăsimea corporală individuale, puteți obține rezultatele dorite. Stând pe cântar, de fiecare dată vezi că greutatea se schimbă într-o direcție sau alta, chiar dacă acestea sunt mici indicatori.

Dar asta nu înseamnă că conținutul acumulărilor de grăsime a scăzut - poate fi o simplă deshidratare sau o scădere a masei musculare. Dacă vrei să slăbești, trebuie să piardă 5% din grăsimea corporală trebuie să scapi de grăsimea subcutanată.

Acest lucru este important: în general, persoanele care doresc să slăbească în exces tind să urmeze o dietă cu acțiune rapidă.

Cât timp pierzi 5% grăsime corporală?: Dietă și pierderea în greutate

Acest lucru duce la rezultate pozitive, dar de fapt o persoană pierde apă și masă musculară - grăsimea rămâne neschimbată, bine, sau părăsește puțin abdomenul. Tranziția ulterioară la o dietă normală duce la o reîncărcare bruscă a apei și a masei musculare - acest lucru se întâmplă trebuie să piardă 5% din grăsimea corporală cantități și mai mari prin urmare, o persoană câștigă și mai mult după o dietă.

Pentru ca o formulă de greutate bună să fie mai precisă, trebuie să știți exact procentul de grăsime corporală.

cât timp să piardă în greutate pe vyvanse

De aceea este necesar să se afle acest indicator, pentru care s-au dezvoltat mai multe metode de determinare. Normă pentru o persoană Pentru funcționarea normală a organismului, în el trebuie să fie prezent un procent optim de grăsime. Nu puteți scăpa complet de el, deoarece celulele adipoase sunt necesare pentru funcționarea organismului, altfel puteți muri pur și simplu.

Nu puteți elimina grăsimea care face parte din sistemul nervos și cea care înconjoară organele interne. Cea mai mare parte a grăsimii din organism se găsește în țesutul adipos de sub piele și în jurul organelor - aceasta este grăsimea viscerală. O mică parte se găsește în celulele țesuturilor întregului corp. Toate grăsimile joacă un rol important în funcționarea organismului, dar excesul poate duce la dezvoltarea bolilor cardiace și vasculare, hipertensiune arterială, diabet de tip 2, ischemie cardiacă și unele tipuri de oncologie.

Depozitele de grăsime din organism ar trebui să fie optime, deoarece mențin temperatura corpului, protejează organele interne de deteriorare, promovează sinteza hormonilor și trebuie să piardă 5% din grăsimea corporală altor compuși chimici trebuie să piardă 5% din grăsimea corporală îndeplinesc și alte funcții.

Tabelul arată clar că grăsimile normale nu sunt prea scăzute pentru o persoană care nu este sportivă. Dacă încercați să reduceți cantitatea de grăsime sub cea mai mică, atunci organismul în general va suferi de acest lucru și în special organele interne. Nu se va putea recupera rapid - este destul de dificil să returnezi procentul optim de grăsime. Oricine poate obține un corp perfect prin exerciții fizice și dietă, dar să te menții în formă perfectă pentru o perioadă lungă de timp este destul de dificil.

Pentru aceasta, este necesar să se monitorizeze constant consumul de calorii, iar acest lucru este prea dificil, mai ales dacă constituția corpului nu este propice armoniei. Trebuie să rămâneți în intervalul de grăsimi sănătoase și să încercați să nu ieșiți de acolo.

Pentru o sănătate normală și reducerea riscului de patologii cronice, este necesar să monitorizați acumularea de celule adipoase și să încercați să nu exagerați. Opinia expertului Egorova Natalia Sergheevna Nutriționist, Nijni Novgorod Raportul normal dintre grăsimea viscerală și cea subcutanată este de 1: 9.

Încălcarea acestui raport poate avea consecințe negative asupra organismului.

1. Concentrându-se doar pe scară

Grăsimea viscerală este situată în jurul viscerelor și le susține. Cu cantitatea sa insuficientă, aceleași organe încep să reacționeze dureros la creșterea presiunii intra-abdominale de exemplu, atunci când tuse. Și acest lucru poate provoca prolapsul rinichilor, splinei, ficatului, vezicii biliare, intestinelor. Un exces de grăsime viscerală este chiar mai periculos decât dieta sanatoasa cu putine calorii acestuia, deoarece obezitatea viscerală este principalul factor de risc pentru o serie de boli periculoase: ateroscleroza, boala coronariană, hipertensiunea arterială etc.

Astfel, este important să se trebuie să piardă 5% din grăsimea corporală nu numai cantitatea totală de grăsime din organism, ci și locația acesteia, adică câte procente din aceasta este localizată în jurul organelor interne. Cum să afli procentul de grăsime Există multe modalități de a determina procentul de grăsime din corpul uman. Cele mai simple dintre ele sunt prezentate în următoarea formă: Cântare cu determinarea masei de grăsime din organism.

slabire cu yoga

Este important de știut că astfel de instrumente de măsură au întotdeauna un coeficient de eroare. Priviți-vă bine în oglindă și determinați vizual excesul de grăsime corporală.

Măsurați-vă talia și antebrațul cu o riglă centimetru. Dacă dimensiunea taliei a scăzut, iar antebrațele au crescut, atunci grăsimea a început să fie arsă, iar țesutul muscular a început să crească.

Toate metodele sunt ușor de executat și disponibile pentru toată lumea, dar nu dau un rezultat anume.

orez fiert pt slabit

Cu aceste metode, puteți afla starea generală a stratului de grăsime. Formula cu greutate ideală După ce ați învățat acest lucru, puteți privi rezultatul în tabel: Această metodă este de obicei folosită de fete pentru a determina dimensiunea grăsimii corporale.

Calculator online Calculatorul, care este ușor de găsit pe Internet, vă va determina rapid și corect indicatorul folosind cinci formule. Rezultatele testelor se vor reflecta in graficul categoriilor de grasime din tabel, unde se va exprima procentul de grasime si varsta. În galerie, puteți găsi fotografii cu corpuri cu diferiți indicatori ai țesutului adipos din corp.

Rezultat: corpul tău are aproximativ grăsime sau. Rezultatul va fi calculat folosind toate formulele dacă toate câmpurile sunt completate corect. Dacă ignorați ceva, atunci calculul va fi efectuat folosind un număr incomplet de formule. Când este complet completat, rezultatul va fi afișat imediat pe grafic, fotografie și în tabele. Vă rugăm să rețineți: Calculatorul online determină procentul în cinci moduri și apoi oferă valoarea medie.

Cu cât se aplică mai multe metode, cu atât rezultatul va fi mai precis. Fiecare metodă oferă un indicator ca procent și greutatea acestuia în kg. Metodele au propriile grafice, unde rezultatul celui verificat va fi evidențiat cu o linie galbenă. Al doilea nivel al graficului, care este vizibil pe cercul exterior, evidențiază scara, conform acesteia, rezultatele sunt evaluate ca procent. În plus, există două diagrame rezumative, primul conține totalurile tuturor formulelor și valoarea medie.

Al doilea grafic prezintă o estimare mai precisă a procentului agenda de slabire grăsime corporală, care a fost efectuată ținând cont de vârstă. Pe lângă calcularea procentului de grăsime corporală, graficul oferă recomandări pentru acțiuni ulterioare.

Atunci când recrutează pentru serviciul în armata SUA, toată lumea își testează grăsimea corporală, greutatea nu contează. Pentru aceasta se iau înălțimea, șoldul, talia și circumferința gâtului. Metoda Covert Bailey. Rezultatul este dat în funcție de vârstă. Calculul se bazează pe dimensiunea șoldurilor, coapselor, picioarelor inferioare, încheieturilor și vârstei.

Folosind IMC. Calculul se bazează pe trebuie să piardă 5% din grăsimea corporală, greutate și vârstă. Este important de știut că după 30 de ani acuratețea indicatorului scade. Mod suplimentar.

Calculati IMC

Calculele lui se bazează pe mai mulți parametri. Se iau greutatea, încheietura mâinii, șoldul, antebrațul și talia. Se însumează numerele rezultate și se calculează media, care va fi mai aproape de realitate. Aplicare etrier Femeile care urmează o dietă de perfecțiune trebuie să își calculeze frecvent procentul de grăsime corporală. Într-adevăr, din cauza fluctuațiilor de grăsime corporală, sănătatea poate fi afectată semnificativ. Calculați rapid și precis procentul de grăsime corporală pentru femei va ajuta un dispozitiv special - șubler.

Este conceput pentru a măsura grosimea stratului de grăsime oriunde în corp. Cum puteți determina indicatorul folosind acest dispozitiv: Măsurați grosimea pliului de grăsime din spatele umărului. Faceți același lucru între coaste și femur. Măsurați grosimea pe stomac, ușor departe de buric.

Acesta este un calcul dificil, dar cu practică poate fi rezolvat cu ușurință. Acest dispozitiv poate calcula și indicatori pentru bărbați. Corectarea cantității de grăsime corporală Conform legii echilibrului energetic, cu cât se consumă mai multă energie, cu atât se ard mai multă grăsime. Dar asta până la un anumit punct, după arderea principală a stratului de grăsime, devine destul de dificil să se program slabit abdomen distrugerea acestuia.

Dacă te gândești să slăbești 10 kg, atunci arderea primei jumătăți va fi mult mai ușoară și mai rapidă decât ultimele 5 kg. Pentru a aduce corpul la armonia dorită, va trebui să aplicați metode suplimentare - practicarea sportului. Pe măsură ce cantitatea de grăsime scade, fiecare kilogram pierdut va deveni mai dificil.

Vă rugăm să rețineți: grăsimea viscerală sau internă se acumulează la trebuie să piardă 5% din grăsimea corporală cu o creștere a numărului total de celule adipoase din organism și nu datorită unei predispoziții ereditare. La bărbați, începe să se acumuleze când se atinge procentul de grăsime - 20,6, iar la femei - de la 39,4. Pentru a trece de la un indicator de grăsime la altul, trebuie să urmați câteva reguli. Obține grăsime Ce sa fac: mâncați produse semifabricate și alte fast-food, mâncați mai multe alimente într-un ritm rapid.

Restrictii: mișcați puțin, nu faceți sport, excludeți legumele și fructele, mâncarea sănătoasă, dormiți mai puțin. Reduceți grăsimea Ce sa fac: consumați 2 porții de mese proteice pe zi, feluri de mâncare din legume, faceți exerciții fizice trebuie să piardă 5% din grăsimea corporală ori pe săptămână. Restrictii: Mănâncă mai puțini carbohidrați procesați și bea mai puține băuturi bogate în calorii.

Nu se recomandă arderea grăsimilor până la un punct critic, deoarece întregul corp va începe să sufere de acest lucru și, mai ales, organele interne. Se recomandă slăbirea în pași mici, apropiindu-se treptat de silueta râvnită pe cântar. Corpul nu ar trebui să experimenteze stres în timpul procesului de pierdere în greutate, altfel poate funcționa defectuos și va fi dificil de recuperat.

  • Tipuri de forme Full sau weightlifter?
  • Maxima ardere guayaquil grasime

Până acum trebuie să piardă 5% din grăsimea corporală ani, starea de sănătate era determinată folosind indicele de masă corporală IMC. Cei care urmăresc silueta și se străduiesc să aibă întotdeauna un corp subțire și în formă ar trebui să fie conștienți de faptul că raportul ideal de grăsime corporală nu poate fi calculat.

Procentul normal de grăsime variază semnificativ între oameni și se datorează unor factori precum genetica, tipul de corp, vârsta, nivelul de activitate al individului, obiceiurile alimentare etc. IMC și grăsimea corporală nu sunt același lucru Mulți oameni confundă adesea concepte precum indicele de masă corporală și grăsimea corporală, dar aceștia sunt doi indicatori complet diferiți.

IMC reprezintă o expresie numerică care reprezintă raportul dintre greutatea unei persoane și înălțimea acesteia. Toată lumea își poate calcula IMC împărțind greutatea în kilograme trebuie să piardă 5% din grăsimea corporală înălțimea în metri, acest lucru se poate face atât independent, cât și folosind un calculator online.

Puteți determina IMC într-un alt mod mai popular: măsurați-vă înălțimea în centimetri și scădeți o sută din acest număr. Și procentul de grăsime corporală - aceasta înseamnă greutatea totală a unei persoane minus greutatea grăsimii din corpul său. Această cifră poate varia atunci când o persoană câștigă sau pierde grăsime. Acest procent se poate schimba și atunci când o persoană își construiește mușchi sau își pierde masa musculară.