One moment, please

Fructe pentru dieta de slabit

Conținutul

    mic dejun care te ajuta sa slabesti

    Dieta bazata pe fructe versus dieta hipocalorica Dieta bazata pe fructe versus dieta hipocalorica Vrei sa slabesti si esti in cautarea unei fructe pentru dieta de slabit eficiente dar, in acelasi timp, sanatoase. Ce dieta alegi: una bazata pe unul sau mai multe tipuri de fructe, sau o dieta hipocalorica care sa permita varietatea alimentara?

    reteta slabit cu ghimbir si lamaie

    Vrei sa slabesti si esti in cautarea unei diete eficiente dar, in acelasi timp, sanatoase. Desi cu o dieta bazata pe fructe reusesti, in anumite conditii, sa slabesti rapid, aceasta este periculoasa pentru sanatate si, mentinuta pe un termen mai lung de ordinul saptamanilorpoate avea consecinte negative ireversibile sau te poate chiar ucide!

    De ce este dieta cu fructe atat de periculoasa?

    cum de a face jogging pentru a pierde burta gras

    Atat proteinele, cat si grasimile sunt nutrienti esentiali vietii, iar cantitatile existente in fructe sunt, pe termen lung, insuficiente pentru a supravietui. Riscurile dietei bazate pe fructe: reducerea severa a masei musculare; depresia; degradarea si imbatranirea accelerata a creierului; degradarea starii celorlalte organe interne si functionarea lor deficitara; moartea daca semnalele premergatoare au fost ignorate.

    Factorul timp este crucial Daca o dieta cu fructe este contraindicata, o cura de 2 — maximum 3 zile fructe pentru dieta de slabit ajuta organismul in mod semnificativ.

    țigări de slăbire

    Va sfatuiesc sa urmati o astfel de cura doar la recomandarea, sau macar cu avizul medicului personal! De fapt, poate chiar sa o depaseasca. Asadar, criteriul eficientei si cel al protejarii sanatatii nu se exclud reciproc atunci cand discutam despre dieta.

    plasture pentru slabit pret

    Ca sa nu va puneti sanatatea in pericol, va sfatuiesc sa apelati la medicul personal si, de preferinta, si la un nutritionist atunci cand va propuneti sa slabiti urmand un regim strict. Ca si regula generala, dieta sanatoasa - oricat de severa ar fi - trebuie sa asigure diversitate alimentara, excluzand complet doar alimentele care aduc mai multe pagube decat beneficii indiferent de cantitatea consumata prajelile de orice fel si anumite alimente din comert - in principal margarina, carnati, pateu, gogosi.