Meniu de calorii pentru dieta - Idei pentru femei

Diete 1400 calorie. 1400 Kcal - Zi

Pierderea în greutate de până la 3 kg în 14 zile. Conținutul mediu zilnic de calorii este de Kcal. Nutriționiștii au calculat că, cu un consum zilnic de energie de de calorii, poți pierde kilograme în plus pe lună. La o astfel de dietă, nu veți simți foamea și nu vă veți risca sănătatea. Cerințe de dietă Regula de de calorii vă permite să consumați orice mâncare. Dar, pentru a oferi organismului substanțele necesare, este necesar să se introducă în dietă carne diete 1400 calorie și pește, legume și ierburi, fructe și fructe de pădure, lapte și lapte acru.

Minimizați consumul de fast-food, alimente convenabile, produse de patiserie și produse de patiserie, zahăr, sodă, alcool, sucuri nenaturale. Se recomandă să mâncați de 5 ori pe zi, planificând meniul astfel încât cina să fie cu aproximativ 4 ore înainte de stingerea luminilor. Pentru a nu fi problematic să adormi cu stomacul gol, cu puțin timp înainte de o noapte de odihnă, poți bea puțină băutură din lapte acru cu conținut scăzut de grăsimi.

dieta dupa clisma

Diete 1400 calorie uitați să beți apă curată 1, litri pe zi. Este mult mai sănătos să adăugați miere naturală la ceai și cafea în loc de zahăr.

Diete 1400 calorie recomandă să respectați o astfel de dietă timp de luni. Dacă trebuie să slăbești ușor, cursul de dietă poate fi redus. Dacă greutatea nu scade timp de câteva săptămâni, creșteți caloriile timp de zile la aproximativ de unități energetice, apoi reduceți-o din nou la de calorii.

Rezultatele vor fi mai vizibile dacă faceți exerciții de dimineață, Pilates sau yoga. La ieșirea din dietă, creșteți treptat aportul de calorii și monitorizați-vă greutatea. După pierderea în diete 1400 calorie, trebuie să atingeți media aurie - conținutul zilnic de calorii, diete 1400 calorie care indicatorii de greutate vor fi stabili. Meniul dietetic Exemplu de dietă de de calorii timp de două săptămâni Ziua 1 Mic dejun: clătite de dovlecei g ; o jumătate de pahar de caise și morcov proaspăt; ou fiert de pui; băutură de cicoare cu lapte.

Gustare: măr copt umplut cu brânză de vaci cu conținut scăzut de grăsimi; iaurt natural ml. Prânz: castron aproximativ ml supă de dovleac-morcov cu roșii, ardei gras, ierburi; g file de somon copt sub inele de ceapă; salată de sparanghel aburit și morcovi proaspeți gcondimentată cu iaurt natural sau chefir; un pahar de compot de afine.

Gustare după-amiaza: banană; g musli, condimentat cu iaurt; ceai verde.

Dieta disociata cu legume - o binecuvantare pentru silueta si sanatate Iata o dieta cu care poti scapa in timp record de surplusul de kilograme si asta fara sa te

Cina: kebab de pui g ; salată de roșii, ardei gras, ierburi g. Ziua 2 Mic dejun: terci de orez g ; pește copt sau fiert 50 g ; tăierea legumelor fără amidon g ; cacao cu lapte.

Cum arata 1400 de calorii?

Gustare: salată de fructe și fructe de pădure ginclusiv căpșuni și o banană medie. Prânz: supă diete 1400 calorie piure de broccoli ml ; grame friptură de vită gătiți fără grăsime ; salată de conopidă aburită, ceapă verde și ridiche cântărind g folosiți orice băutură diete 1400 calorie lapte fermentat pentru de ce slabesc repede ; compot de prune.

Gustare după-amiaza: pere; o jumătate de cană de iaurt cu conținut scăzut de grăsimi. Cina: musaca vinete la cuptor, ardei grași, conopidă, ceapă și g carne de vită măcinată ; ceai. Ziua 3 Mic dejun: cartofi fierți g ; castravete sau roșie; g carpaccio din somon și legume; o cană de cacao cu lapte cu conținut scăzut de grăsimi.

Gustare: un măr copt și un pahar de iaurt cu conținut scăzut de grăsimi. Prânz: castron cu supă de mazăre; g roșii umplute la cuptor umplutură: un amestec de carne de vită măcinată, orez și ceapă ; un pahar de compot de pere și mere.

Gustare după-amiaza: 70 g fructe uscate; pescărușii cu lămâie. Ziua 4 Mic dejun: limba de vita fiarta g ; alge marine g ; un pahar de suc de caise.

scad grasimile spatelui cum sa pierzi

Gustare: struguri g ; ceai cu miere sau gem. Prânz: supă de varză vegetariană ml ; g caserola folositi broccoli si carne tocata slaba ; g salată daikon cu ierburi puteți condimenta cu iaurt sau chefir ; o cană de compot de agrișă. Gustare după-amiaza: măr; iaurt cu conținut scăzut slabire zara grăsimi ml.

Cina: o bucată de carne slabă g ; g salată de roșii-castraveți îmbrăcată cu iaurt; ceai de măceșe. Ziua 5 Mic dejun: g de cereale din hrișcă, brânză de vaci cu conținut scăzut de grăsimi și ouă; g salată de pere și mere; ml banane proaspete și kiwi; o cană cu latte. Gustare: măr copt umplut cu coacăze; g caș cu iaurt.

Prânz: ml supă cu găluște de file de pui; g dovleac umplut umplutură: orez, morcovi, ceapă și carne macinată de vită ; roșie; suc de portocale ml. Gustare după-amiaza: 70 g prune uscate; pescărușii cu o felie diete 1400 calorie lămâie.

Dieta 1400 calorii, 14 zile, -3 kg

Cina: g file de pește jeleu; mazăre verde g ; ceai cu lapte. Gustare: banană.

  • Diete calorie, Diete - Betty Blue - Centrul tau de Slabire Conținutul Meniu de calorii pentru dieta Îngrijire și lifestyle în diabet Diete pentru diabetici: modele si meniuri Diete diete pentru diabetici diabet modele de diete meniuri pentru diabetici dieta vara diabet Afla totul pe DOC.
  • Gadgeturi de slăbire

Prânz: ml ciorbă de rau; file de pește înăbușit în suc de roșii g ; g amestec de dovlecei, morcovi și ceapă; compot uscat de caise. Gustare după-amiaza: pere și diete 1400 calorie jumătate de cană de iaurt cu conținut scăzut de grăsimi. Cina: g file de iepure înăbușit în iaurt; g salată de varză chineză, mărar, rucola și usturoi. Ziua 7 Mic dejun: g omletă albușuri, ciuperci și ierburi ; castravete; suc de morcovi și mere ml.

Gustare: g de caș degresat cu un măr tocat; Ceai cu lămâie. Prânz: ml supă de varză verde; g dolma de vita vita slaba, orez, ceapa ; salată de rați, ridiche, iaurt cu conținut scăzut de grăsimi g.

Gustare după-amiaza: portocaliu; chefir ml. Cina: g budinca de caș cu spanac; salată de morcov și iaurt ras g ; ceai. Ziua 8 Mic dejun: g de limbă de vită fiartă; salata castravete cu salata verde condimentata diete 1400 calorie iaurt simplu; suc de caise; cafea cu lapte.

Pranz: ml supa de champignon si taitei neprajiti; carne de vită fiartă sau coaptă g ; g felii de castraveți, roșii; compot uscat de caise. Gustare după-amiaza: banană; ceai verde. Cina: piept de pui fiert g ; legume tocate, fără amidon g ; ceai cu lapte. Ziua 9 Mic dejun: ou fiert tare; g salată de creveți fierți, castraveți și spanac, condimentate cu iaurt. Gustare: g brânză diete 1400 calorie vaci cu măr; ceai.

Regim de slabit de 1400 calorii

Prânz: castron cu cod și supă de diete 1400 calorie o felie de caserola de conopida, vita macinata si ierburi g ; roșie proaspătă; suc de afine pahar. Gustare după-amiaza: banană; iaurt cu conținut scăzut de grăsimi sau chefir ml. Cina: carne de vită fiartă g ; g de oțetă de varză murată, legume fierte cartofi, morcovi, sfeclăceapă, ierburi aromate, presărate cu ulei vegetal; ceai cu lapte cu conținut scăzut de grăsimi.

Gustare: portocaliu; ml cocktail chefir bătut cu kiwi. Pranz: castron cu supa cu ciuperci, cartofi, radacina de telina si ceapa; g file de merluciu sau alți pești coapte sub inele de ceapă; g salată de legume fără amidon îmbrăcată cu iaurt; compot de coacăz roșu.

Gustare după-amiaza: banană; cocktail de lapte și căpșuni ml. Cina: g de limbă de vită fiartă; g diete 1400 calorie de spanac, castraveți și ierburi folosiți iaurt sau chefir pentru dressing ; ceai verde. Ziua 11 Mic dejun: carne de vită fiartă g ; g tăieturi de legume castraveți, ardei gras, ierburi, salată verde ; o cana de cacao cu lapte. Gustare: pară și jumătate de pahar de iaurt. Prânz: ml supă de diete 1400 calorie cu legume folosiți ardei gras, morcovi, roșii, ierburi ; g caserola amestecați carne macinată slabă și broccoli Gustare după-amiaza: până la 70 g dintr-un amestec de stafide și nuci; ceai verde cu lamaie.

Cina: g file de fletel înăbușit în suc de roșii; felii de legume de piper și salată diete 1400 calorie g ; ceai. Ziua 12 Mic dejun: un sandviș făcut dintr-o felie de pâine și brânză cu conținut scăzut de grăsimi; suc de portocale ml ; roșie proaspătă; ceai cu 1 lingurita.

1400 calories Indian diet plan for weight loss - weight loss diet chart

Gustare: măr copt și jumătate de pahar de iaurt cu cereale. Pranz: supa de varza pe varza murata ml ; file de curcan gînăbușit cu felii de roșii și ierburi; g de salată de cohlrabi și verdeață, condimentată cu suc de lămâie; compot uscat de caise.

Gustare după-amiaza: 70 g de fructe uscate și o ceașcă de ceai. Cina: chiftele de vită cu conținut scăzut de grăsime cu sos de roșii g ; vinaigreta g ; ml băutură de cicoare cu ginseng.

Ziua 13 Mic dejun: diete 1400 calorie g de limbă de vită fiartă; g salată, inclusiv sfeclă fiartă și mazăre verde; ml suc de banane; cacao cu diete 1400 calorie. Gustare: banana; cocktail de chefir și căpșuni ml. Pranz: ml supa neprajita din rosii, ceapa, telina, ardei gras, ierburi; g piept de pui la cuptor cu ciuperci; g de salată de varză din Beijing, ierburi, castraveți, iaurt cu conținut scăzut de grăsimi; compot ml.

Cina: g caserola se amesteca conopida cu vita macinata ; g salată verde folosim roșii, castraveți și ierburi ; ceai cu 1 lingurita. Ziua 14 Mic dejun: o felie de pâine 30 g cu 50 g de somon ușor sărat; g de legume fără amidon; ml suc de portocale. Gustare: 2 kiwi și caș cu conținut scăzut de grăsimi g. Prânz: ml supă, care include diete 1400 calorie, roșii, dovlecei, ierburi; g tocană de vită; fasole verde aburită g ; ml compot de prune uscate.

Gustare după-amiaza: măr; ml iaurt cu conținut scăzut de grăsimi.

ceai teff de slabit pareri

Cina: ouă fierte 2 buc. Contraindicații Femeile însărcinate și care alăptează, copiii, adolescenții, persoanele în vârstă, precum și sportivii și persoanele diete 1400 calorie sunt implicate în activități fizice sau mentale active nu trebuie să urmeze dieta de de calorii. Voi cel puțin diete 1400 calorie începutul pierderii în greutate veți avea nevoie de mai multe unități de energie decât diete 1400 calorie recomandate de tehnică.

Beneficiile dietei de calorii Puteți compune dieta după cum doriți. Nu este deloc necesar să excludeți alimentele preferate, chiar și făina și alimentele dulci, trebuie doar să reduceți cantitatea de alimente sincer dăunătoare și bogate în calorii.

Nutriția fracționată vă va salva de crize puternice de foame și, ca urmare, dorința de a ieși din calea de slăbit. Conținutul de calorii al meniului este destul de ridicat, spre deosebire de alte diete. Prin urmare, nu vă veți confrunta cu slăbiciune, apatie, schimbări de dispoziție și manifestări similare care complică procesul de slăbire.

Veți putea trăi o viață plină, în timp ce mâncați mâncare gustoasă și variată. Vei dezvolta un obicei bun de a nu mânca prea mult timp îndelungat. Oamenilor ocupați li se poate face inconfortabil să mănânce mese fracționate din cauza programului lor de lucru.

  • In principiu ca sa slabesti, este nevoie sa reduci din aportul caloric.
  • Shake uri de slabit oriflame

Pentru o dietă mai eficientă, va trebui să vă aprovizionați cu voință și răbdare, să studiați mesele cu calorii și să cumpărați un cântar de bucătărie. Re-dieta de calorii.

meniu sanatos pentru cura de slabire