Brânzeturi și lactate grase

Dieta keto principii. Ce este dieta ketogenică: reguli și alimente permise

Dieta ketogenica este o dieta bogata in grasimi, dar cu continut scazut de carbohidrati.

Please wait while your request is being verified...

Te poate ajuta sa scapi de mai multe kilograme decat o dieta cu continut scazut de grasimi si fara sa simti ca iti este foame. Exista mai multe variante ale dietei ketogenice: Dieta standard SKD : dieta cu continut scazut de carbohidrati, cu proteine moderate si bogata in grasimi.

Ambele diete au devenit cunoscute în ultimii ani. Dar care este diferența între dietele low-card și dieta Ketogenică? Care dintre ele te va ajuta cel mai bine în lupta ta cu kilogramele în plus?

Este folosita, in general, de culturisti si sportivi. Dieta tinta TKD : Aceasta dieta va permite sa adaugati carbohidrati in cazul antrenamentelor.

Dieta cu continut ridicat de proteine: Este similara cu dieta standard, dar include mai multe proteine.

Diferența între dieta Keto și cele Low-Carb

Cel mai important lucru: orice fel de alimente bogate in carbohidrati ar trebui sa fie limitate. Alimentele care trebuie reduse sau eliminate intr-o dieta ketogenica sunt urmatoarele: Zahar: suc de fructe, dieta keto principii, prajituri, inghetata, bomboane Cereale sau amidon: produse pe baza de grau, orez, paste fainoase, cereale Fructe: toate fructele, cu exceptia capsunilor doar portii mici Legume: mazare, fasole, linte, naut, cartofi, morcovi Unele condimente sau sosuri care contin zahar dieta keto principii grasimi nesanatoase Grasimi nesanatoase: ulei vegetal, maioneza Alcoolul Pune accent pe alimente precum carnea, pestele, ouale, untul, nucile, uleiurile sanatoase, avocado si multe vegetale cu continut scazut de carbohidrati: Carne: carne rosie, friptura, sunca, slanina, carnati, pui si curcan.

Peste gras: somon, pastrav, ton, macrou. Oua; unt; slabire jpg Branza: cedar, capra, albastra cu mucegaimozzarella Nuci si seminte: migdale, nuci, seminte de in, seminte de dovleac, seminte de chia Uleiuri sanatoase: uleiul de masline extra virgin, uleiul de cocos si uleiul de avocado Avocado: Avocado intregi sau guacamole proaspat facute Legume cu continut scazut de carbohidrati: legume verzi, rosii, ceapa, ardei Condimente: sare, piper si diverse ierburi si condimente sanatoase.

Daca te gandesti sa tii dieta ketogenica pe termen lung, incearca sa dieta keto principii keto principii legumele si carnea, deoarece fiecare tip ofera nutrienti si beneficii pentru sanatate. Daca iti este foame, intre mese poti rontai bucati de carne, branza, masline, oua fierte, nuci si ciocolata neagra. Iata un exemplu de plan pentru o saptamana: Mic dejun: Bacon, oua si rosii.

Dieta Ketogenică pt. Începători – Rezultate, Meniu, Rețete Keto, Suplimente

Pranz: Salata de pui cu ulei de masline si branza feta. Cina: somon cu sparanghel fiert in unt.

dieta keto principii

Mic dejun: oua facute omleta cu rosii, busuioc si branza de capra. Pranz: lapte de migdale, unt de arahide, cacao si lapte de stevie.

Tot ce trebuie să știi ca să ții corect dieta ketogenică

Cina: ceapa, branza cedar si legume. Mic dejun: Lapte. Pranz: salata de creveti cu ulei de masline si avocado.

Cina: cotlete de porc cu parmezan, broccoli si salata. Mic dejun: Omleta cu avocado, salsa, ardei, ceapa si condimente.

dieta keto principii

Pranz: o mana de fructe cu coaja lemnoasa si telina cu guacamole si salsa. Cina: Pui cu pesto si branza, legume.

KETO VLOG #1 - czym jest ketoza, adaptacja, dieta, odchudzanie

Micul dejun: iaurt fara zahar cu unt de arahide, cacao si stevia. Pranz: Vita gatita in ulei de nuca de cocos cu legume.

dieta keto principii

Cina: burger fara sos, cu sunca, oua si branza. Mic dejun: Omleta cu sunca, branza, legume. Pranz: felii de branza si branza cu nuci.

dieta keto principii

Cina: Peste alb, ou si spanac gatite in ulei de dieta keto principii de cocos. Mic dejun: Oua prajite cu slanina si ciuperci.

Pranz: Burger cu salsa, branza si guacamole.

dieta keto principii

Cina: Steak si oua cu salata. Surse folosite:.