One moment, please

Dieta hiperproteica meniu, Beneficiile proteinelor în dieta hiperproteică

De asemenea, cunoscut sub numele de dieta de proteine, hiperproteina dieta prioritizează carne, produse lactate și legume, și practic exclude paste, paine, produse de patiserie, și cele mai multe fructe din meniu. Cei care s-au asigurat deja că dieta hiperproteinei este subțire, mai ales în primele zile. Și cum funcționează această dietă bogată în proteine?

La revedere, carbohidrați Da, ei sunt noii ticăloși ai acestor diete pentru a pierde în greutate.

Dieta hiperproteică - cum funcționează, meniu și sfaturi

În timp ce de zeci de ani acest rol a fost în dieta hiperproteica meniu, carbohidrații sunt în prezent cele mai excluse din cele mai cunoscute diete. Și de ce excludem din meniu carbohidrații și nu grăsimile, care sunt mai caloric?

Fiecare dintre aceste substanțe nutritive determină un efect diferit asupra organismului.

Ce alte diete mai recomandati in afara de dieta hiperproteica?

Cum functioneaza aceasta limitare a carbohidratilor? Când mâncați un carbohidrat, acesta este digerat rapid și transformat în zahăr sau glucoză în corpul nostru. Acest glucoză care este în fluxul sanguin trebuie să intre în celule, pentru a fi folosit ca energie sub formă de glicogen.

Cine face acest proces posibil este insulina, un hormon secretat de pancreas.

Dieta cu proteine

Se pare că nu toți carbohidrații sunt transformați în glicogen: atunci când stocurile sunt pline, excesul de zahăr este stocat sub formă de grăsime. Asta înseamnă dieta hiperproteica meniu câștigi greutate.

Carbohidrații modifică, de asemenea, mecanismul de foame prin creșterea consumului de calorii. Când mâncați pâine albă, digestia este foarte rapidă, iar nivelul glicemiei este rapid schimbat. Insulina este apoi eliberată, pentru a trimite glucoza în celule.

Cu toate acestea, unii oameni sunt rezistenți la acțiunea insulinei și ceea ce se întâmplă este că organismul continuă să secrete mai mult din acest hormon, deoarece nu "realizează" că a fost deja eliberat.

Rețete fitness cu conținut ridicat de proteine

Și ce face această cantitate mare de insulină cu zahăr puțin? Trimiteți un mesaj către creier pentru a mânca mai mult, pentru a trimite mai mult zahăr în sânge. Deci, pe lângă faptul că mâncați mai puțin, veți simți în continuare mai mult sătul. O altă particularitate a carbohidraților este că acestea transportă multă apă în organism, contribuind la creșterea indicatorului de echilibru. Din acest motiv, de fapt, dieta hiperproteică scade mult în primele zile: o mare parte din greutatea pierdută este apa, dieta hiperproteica meniu este eliminată în cantități mari de rinichi datorită consumului mai scăzut de carbohidrați.

Deci, acestea sunt unele dintre principalele motive pentru a vă scădea carbohidrații în dieta dvs.

Dacă faci același lucru te plictisește întotdeauna, poți să alternezi sport și exerciții. Odată ce ați început cu dieta proteica si exercitiile zilnice Vă puteți cântări pe cântar acasă pentru a vedea greutatea pe care o pierdeți.

Doar credeți că este greu să exagerați fileul de pui, dar același lucru nu se poate spune despre o bucată de prăjitură. Încărcarea grăsimilor Iar motivele pentru scăderea carbohidraților în dietă nu se opresc aici. Când este lipsită de carbohidrați, organismul este forțat să recurgă la alte surse de energie, cum ar fi grăsimile și proteinele.

Kilograme în minus: Slăbeşte cu dieta hiperproteică

Pe măsură ce consumați o dietă hiperprotetică, cea mai eficienta cura de slabit riscați ca organismul să înceapă să vă utilizeze mușchii ca sursă de energie. Corpul arde apoi grăsimile ca dieta hiperproteica meniu combustibil într-un proces numit cetoză.

Deoarece poate fi periculos pentru sănătatea dumneavoastră să rămâneți în cetoză pentru o lungă perioadă de timp, și de asemenea datorită lipsei unor substanțe nutritive, încercați să nu faceți dieta hiperprotetică timp de mai mult de două săptămâni.

Și ce putem mânca în regimul hiperproteic? Proteinele sărace Deoarece veți limita consumul de carbohidrați, este important să creșteți consumul de proteine. Evitați carnea grasă și produsele lactate deoarece sunt bogate în grăsimi saturate.

Studiile au arătat legătura dintre creșterea consumului de grăsimi saturate și creșterea riscului de probleme cardiovasculare. Dacă aveți colesterol ridicat, discutați cu medicul înainte de a începe dieta hiperprotetică, deoarece tinde să ridice aceste valori.

dieta hiperproteica meniu

Grăsimi din fântână Pe lângă proteine, grăsimile ar trebui să facă parte, de asemenea, din meniul hiperproteic al dietei.

Pe lângă faptul că ajută la controlul apetitului, grăsimile sănătoase sunt esențiale pentru sănătatea corpului. Dar, după cum spune și numele, alegerea ar trebui să fie "grăsimi" bune, adică, apa cu lamaie dimineata pentru slabit nesaturate, care, de asemenea, ajută dieta hiperproteica meniu sănătatea inimii, prevenind bolile cardiovasculare îngrozitoare.

dieta hiperproteica meniu

Avocado, nuci, somon, ulei de măsline extra virgin, ton și sardine sunt alegeri alimentare care oferă grăsimi bune și care nu ar trebui să lipsească în meniul tău. Legume, legume și fructe Majoritatea legumelor sunt eliberate pentru consum în hrana hiperprotetică, dar unele legume și fructe nu. Există legume care conțin un conținut mai mare de amidon, cum ar fi cartofi, manioc și dovleac de dovleac, și ar trebui evitate.

Zucchini, vinete și ardei sunt permise. Spanacul, salata, endive si varza sunt cateva din optiunile care ar trebui sa fie parte din meniul dvs.

Fructele trebuie evitate aproape în totalitate în timpul regimului hiperproteic, cu excepția celor dieta hiperproteica meniu indice glicemic scăzut GI. Putem spune că indicele glicemic este cât de mult fiecare aliment modifică nivelurile de glucoză din sânge.

Meniu de proteine După pierderea în greutate de succes, trebuie să vă mențineți în formă cu zile eficiente de post.

Cu cât valoarea GI este mai mică, cu atât fluctuația glucozei din sânge dieta hiperproteica meniu mai mică.

Fructele cu un indice glicemic scăzut sunt, în general, cele mai puțin dulci, cum ar fi mere, căpșuni slăbire tip grelei zmeură. În ciuda acestui fapt, aceste fructe încă conțin carbohidrați și ar trebui să fie ingerate cu moderatie dacă doriți să pierdeți în greutate în hiperproteic dieta. Lăsați să mănânce un măr când atingeți acel dor de mâncare dulce și, dacă este posibil, îl consumați împreună dieta hiperproteica meniu o sursă de proteine, pentru a încetini dieta hiperproteica meniu și a prelungi sațietatea.

Please wait while your request is being verified...

Meniu dieta hiperproteic Pentru a obține subțire cu dieta hiperproteică, este important să acordați o atenție deosebită cantității zilnice de carbohidrați pe care îi consumați. În mod ideal, acest număr nu trebuie să depășească 50g și că toate acestea provin din surse sănătoase, cum ar fi legumele și legumele. De asemenea, ar trebui evitate cerealele și legumele orez, fasole, ovăz. Exemple de alimente care fac parte din meniul dvs.

Dimineata gustare: Opțiunea 1: Piulițe maxim 3 sau 4 unități ; Opțiunea 2: O felie de brânză dacă sunteți disperată pentru ceva dulce, încercați o bucată de brânză albă cu două sau trei căpșuni dieta hiperproteica meniu.

dieta hiperproteica meniu

Gustări după-amiaza: Opțiunea 2: câteva linguri de brânză cremă. De asemenea, cu insulina sub control, este mai puțin probabil să depozitați grăsime.

DIETA DANEZĂ, meniu pe zile – Cum slăbeşti 9 kg în 13 zile

În ciuda acestui fapt, este important să fiți conștienți de câteva sfaturi pentru dieta hiperproteica meniu realiza scăderea în greutate cu dieta hiperproteică: Nu stați prea mult fără să mâncați; Nu facem schimbări; Faceți culturism în timpul dietei pentru a menține și a câștiga masa slabă; Asigurați-vă lista de produse alimentare în funcție de alimentele admisibile din dietă; Nu eliminați grăsimile din meniu; Dacă colesterolul este o preocupare pentru dvs.

Dar aceasta dieta hiperproteica meniu ar trebui să fie o invitație la sedentarism. Culturismul și drumețiile ușoare pot face parte din programul dvs.

Dieta hiperproteica de 8 saptamani – forum, cum functioneaza, ce se consuma, ce avantaje are

Referințe suplimentare: 10 Rețete pentru chipsuri de legume friabile Vrei niște gustări delicioase? Chipsurile pot fi servite ca aperitive, gustări dimineața sau după-amiaza sau ca acompaniament la rețete, cum ar fi un burger sănătos și altele. Pregătirea tradițională a cipurilor este scufundată în ulei, dar știm că este posibil să le facem mai sănătos coapte, și să lăsăm ca crispy și auriu ca versiunea prăjită. Mai jos găsiți rețete pe Carolina Dieta Dieckmann - Meniu și sfaturi Dieta hiperproteica meniu aproape fiecare actriță, cariera lui Carolina Dieckmann poate fi însoțită de schimbările sale fizice.

Variațiile măsurilor sunt o formă de pregătire pentru un nou caracter, iar frumosul a arătat deja că nu măsoară eforturile atunci când subiectul se schimbă.

Una dintre cele mai mari provocări ale lui a fost să renunțe dieta hiperproteica meniu părul său lung în romanul Legăturile familiale. Personajele sale au d.